06 mars 2009

Fredag

Wille och jag kom hem från öppna förskolan precis har varit där och lekt ..
men vi fick stressa i morrse då vi inte vaknade förrens efter 8 hehe... men vi var upp lite vid 4 inatt .. wille hade kissat ner hela sängen och han var blöt upp till öronen stackarn.. =( men vi somnade igen efter torra kläder och en flaska välling =)

Annars har veckan varit rätt så lugn.. jag har jobbat mycket .. och varit på möte s¨å wille har mest varit med tobbe.. igårkväll när jag jobbade var willes farfar på besök hade wille tyckt varit superkul .. han hade sprungit runt med ett leende på läpparna hela tiden.. var jättelänge sen vi träffade hans farmor och farfar nu eftersom wille ha varit sjuk..
På dagen igår var vi hos mamma och åt god mat .. å så lekte wille med hennes dagbarn super kul =)

Ikväll jobbar jag igen.. kul när det är fredag men det går ju !!

så tråkigt väder det är ute idag man tror inte det är morgon än .. bara mulet och regnar =( här ute ser det ut som en leråker på vår väg in går inte å gå där utan stövlar .. är ju inte så lätt å vara ute nåt med wille i den leran =(

nähä nu ska jag lägga in lite bilder på willes rum som är klart nu äntligen =) JIPPI...
fast det saknas knoppar på garderoderna men men det är ju bara en små sak heh!!

ha de bra

1 kommentar:

Fröken Boktoka sa...

Åh, så fint det blev!!