24 mars 2009

Sjukstugan

Har kommer en kort raport från sjukstugan.. wille är bätter nu men hostig och roslig *stackarn*
jag har åkt på samma förkyldning jag men ingen feber men man är sliten ändå ..
tobbe är hemma från jobbet idag jätteförkyld och feber.. ingen mer än katten som är riktigt kry här hemma.
Som ni förstår händer det inte så mycket här hemma för tillfället.. ligger här i sängen å vilar oss nu.. wille sover ..
I helgen ska jag jobba om jag e frisk. och på söndag ska vi över till syrran och johan på öland.. Johan fyller år i morgon så vi ska firra han lite på söndag..

Förresten så har jag beställt mej en ny mobiltelefon.. den andra är helt knäpp hänger sig eller dör hela tiden..men jag kommer inte ihåg vad det var för sort hehe... en sony ericsson iallafall.. jag är ju så kass på mobiler.. vill bara ha en som fungerer och som ser rätt ok ut.. å inte kostar en massa onödiga pengar...

nähä nu ska jag vila mej
ha en bra dag'

Inga kommentarer: