18 mars 2009

Jag blir så trött

Nu är Wille sjuk igen *suck* hosta, feber och hes *stackarn han får aldig vara frisk..*
men det är många barn som är sjuka nu så man får välla ta det som de är...

Själv går jag på pencilin,... fick inte bort urinvägsinfektionen med tranbärsdrickan utan fick gå till doktorn i måndags.. *suck* där blev vi bortglömda av läkaren eller så blev vi inte registrerade utan fick sitta å vänta mellan kvart i nio och halv tolv.. sa ändå till flera gånger i receptionen men inget hände till slut sa jag till en sköteska som gick för bi å då blev det fart vill jag lova fick komma te doktortn på 2 sekunder.. herre gud asså ska man behöva sitta så länge när man är sjuk och har små barn med sig ???????????????????????? som tur va hade wille inte blivit sjuk ännu då så han var jätte duktig .. gick mest omkring och tittade ...

Så veckan blir välla te å hålla sig inne men jag ska ta en sväng i de fina vädret snart ändå wille får sitta nerbäddad i vagnen en sväng.. är ju bra med lite frisk luft!!!!

Jobba på torsdagkväll...hoppas jag är piggare då .. är så jäkla trött..men det beror väl på att man aldrig får sova.. wille är ju ledsen en del om nätterna nu ...

ska lägga ut lite bilder nu..
ha en bra dag i de fina vårvädret =)

Inga kommentarer: